2015. június 4., csütörtök

Angolzelleres sajtkrémleves




Angolzelleres sajtkrémleves


Hozzávalók:
  • 2 dkg vaj
  • kis fej hagyma
  • 2 szál zeller
  • pici fehérbor
  • 5 dl alaplé
  • 10 dkg trappista
  • szerecsendió
  • bors
  • 1 dl tejszín
  • 1 púpos tk keményítő
  • petrezselyemzöld
  • pár kocka krémsajt 
Elkészítés:
  1. A vajat felolvasztottam egy fazékban. Hozzáadtam a hagymát és az apróra vágott zellert.
  2. Megpirítottam, majd felöntöttem a fehérborral és a levessel.
  3. Addig forraltam gyöngyözve, míg a zeller megpuhult.
  4. Leturmixoltam.
  5. A sajtot lereszeltem és beleszórtam a levesbe.
  6. Fűszereztem.
  7. A keményítőt elkevertem a tejszínnel és a levesbe csorgattam. Nem engedtem már forrni.
  8. Petrezselyemzölddel, krémsajtkockákkal megszórva tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése