Oldalak

2015. május 25., hétfő

Pácolt sült lapocka paradicsomos hagymás újburgonya ágyon, Újkáposzta saláta, Sajtos cukkini fasírt





Pácolt sült lapocka paradicsomos 
hagymás újburgonya ágyon


Hozzávalók:

  • 1 kg lapocka felszeletelve

Páchoz:

  • 1 dl chianti borecet
  • vadhús fűszerkeverék
  • 1 dl olaj

Köret:

  • 1 kg újburgonya
  • 3 paradicsom
  • 3 vöröshagyma
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 2 dl víz
  • 1 ek zsír

Elkészítés:

  1. A páchoz a bort és a fűszerkeveréket, meg az olajat összekevertem.
  2. Beleforgattam a húst és egy napra betettem a hűtőbe.
  3. A hagymát felszeleteltem, a paradicsomot feldaraboltam, a fokhagymát apróra vágtam és beszórtam egy tepsibe.
  4. A megtisztított újburgonyát hasábokra vágtam és a zölségekre tettem.
  5. Rápakoltam a hússzeleteket, majd adtam hozzá pici zsírt és a vizet.
  6. Befedtem alufóliával és 180 fokos sütőben sütöttem így egy órát.
  7. Levettem a fóliát és fél óra alatt pirosra sütöttem.



Sajtos cukkini fasírt


Hozzávalók:

  • 50 dkg cukkini
  • bors
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 tojás
  • 3-4 ek zsemlemorzsa
  • 10 dkg sajt

Panírozáshoz:

  • 1 tojás
  • 1 dl tej
  • liszt
  • zsemlemorzsa
  • olaj a sütéshez

Elkészítés:

  1. A cukkini végeit levágtam, majd lereszeltem sajtreszelőn és besózva, apróra vágott fokhagymával megszórva állni hagytam 20 percet.
  2. Kinyomkodtam, majd hozzáadtam a tojást, zsemlemorzsát és a sajtot. Ízesítettem borssal.
  3. Gombócokat készítettem és a szokásos módon bepaníroztam.
  4. Forró olajban kisütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése