Oldalak

2015. május 29., péntek

Lecsós sertéscsíkok petrezselymes burgonyával





Lecsós sertéscsíkok petrezselymes burgonyával


Hozzávalók:

  • 50 dkg sertéskaraj vagy comb
  • 2-3 ek olaj
  • 2 fej hagyma
  • 1-2 gerezd fokhagyma
  • fél csomag Frosta thai zöldségkeverék
  • fél csomag Frosta toszkána zöldsgkeverék (brokkoli nélkül)
  • 3 dl paradicsomlé
  • bors
  • vegeta
  • pici édesítő vagy cukor

Köret:

  • 50 dkg újburgonya
  • kis csokor petrezselyem
  • 1 ek zsír
  • 1,5 dl víz

Elkészítés:

  1. A húst csíkokra vágtam és megszórtam vegetával. Állni hagytam.
  2. A hagymát felszeleteltem, a fokhagymát apróra vágtam.
  3. A serpenyőben olajat forrósítottam, majd üvegesre pároltam a hagymát.Hozzáadtam a fokhagymát.
  4. Beletettem a húst és fehéredésig pároltam. Hozzáadtam a zöldségeket is és fűszereztem.
  5. Felöntöttem a paradicsomlével, pici édesítőt tettem bele és puhára főztem fedő alatt.
  6. A burgonyát felkarikáztam.Beletettem egy serpenyőbe a zsíradékkal és az apróra vágott petrezselyemmel. Ráöntöttem a vizet, megsóztam.
  7. Fedőt tettem rá és megvártam, míg felforr. Akkor félredöntöttem a fedőt és puhára pároltam, majd picit rápirítottam.
  8. Együtt tálaltam.



Megjegyzés: A zöldségek: sárga, piros, zöld kaliforniai paprika, koktélparadicsom, sárga és zöld zsenge cukkini, sárgarépa, hüvelyes zöldborsó, póréhagyma, gyömbér, kínai gomba, babcsíra

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örvendek a szerencsének! Nézz szét bátran és próbáld ki a recepteket!

      Törlés