Oldalak

2014. december 3., szerda

Csokis-diós banánkenyér






Csokis-diós banánkenyér


Hozzávalók:

  • 25 dkg liszt
  • 1 ek holland kakaópor
  • 7 dkg 60 %os étcsokoládé
  • 20 dkg cukor
  • 1 csipet só
  • 1 csomag sütőpor
  • 2 tojás
  • 15 dkg vaj
  • 2 nagy banán
  • 5 dkg durvára vágott dió

Elkészítés:

  1. Előmelegítettem a sütőt kb 180 fokra.
  2. Az őzgerincformát kikentem vajjal és picit kiliszteztem.
  3. Egy tálban a száraz hozzávalókat összevegyítettem.
  4. Felolvasztottam a vajjal a csokoládét
  5. A banánokat pürésítettem és hozzákevertem a csokoládés vajat és a tojásokat.
  6. A lisztes és a banános keveréket lapáttal összedolgoztam, végül a diót is belekevertem.
  7. A formába simítottam és a sütőbe tettem. 20 perc után lefedtem fóliával,hogy ne égjen meg.
  8. Kb 50-55 percig sült. Érdemes tűpróbát végezni.
  9. Mikor kicsit kihűlt kifordítottam a formából.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése