2014. október 10., péntek

Sült pisztráng változatok papírban




Sült citromos pisztráng 


Hozzávalók:

  • 2 db pisztráng
  • fél citrom
  • bors
  • kevés olívaolaj
  • szilikonos sütőpapír

Elkészítés:

  1. A halat beirdaltam, sóztam, borsoztam s meglocsoltam kevéske citromlével.
  2. A sütőpapírra tettem. Meglocsoltam olajjal és becsomagoltam a papírba.
  3. Tepsibe tettem és 180 fokon megsütöttem szép pirosra.



Zöldfűszeres mártás

Hozzávalók:

  • 1 dl majonéz
  • 1 kis doboz tejföl
  • 1 tk mustár
  • 1 tk cukor
  • ízlés szerint só
  • ízlés szerint bors
  • kevés citromlé
  • kapor
  • bazsalikom
  • petrezselyem

Elkészítés:

  1. Szép simára kell keverni és hűtőben állni hagyni.




Fűszeres sült pisztráng


Hozzávalók:

  • 2 db pisztráng
  • kis fej lilahagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • bazsalikom
  • kapor
  • rozmaring
  • bors
  • pirospaprika
  • olaj
  • szilikonos sütőpapír

Elkészítés:

  1. A halat beirdaltam.
  2. A hagymákat a zöldfűszerekkel és az olajjal ledaráltam.
  3. Ezzel bekentem a halakat és belecsomagoltam a sütőpapírba.
  4. Tepsibe tettem és 180 fokos sütőben pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése