Oldalak

2014. október 10., péntek

Pörkölt cukor dióval és mogyoróval





Pörkölt cukor dióval

Hozzávalók:

  • 40 dkg cukor
  • 1 ek víz
  • kb 12 dkg darabolt dió

Elkészítés:

  1. A diót kiterítettem egy tálcára tett szilikonos sütőpapírra.
  2. A cukrot a vízzel feltettem olvadni és nem túl sötét színűre karamellizáltam.
  3. Ráöntöttem a dióra és hagytam kihűlni.
  4. Mikor megkeményedett széttördeltem.







Pörkölt cukor mogyoróval

Hozzávalók:

  • 40 dkg cukor
  • 1 ek víz
  • kb 12 dkg darabolt mogyoró

Elkészítés:

  1. A mogyorót kiterítettem egy tálcára tett szilikonos sütőpapírra.
  2. A cukrot a vízzel feltettem olvadni és nem túl sötét színűre karamellizáltam.
  3. Ráöntöttem a mogyoróra és hagytam kihűlni.
  4. Mikor megkeményedett széttördeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése