Oldalak

2014. július 4., péntek

Gombás-csirkés saláta vörös cheddarral




Gombás-csirkés saláta vörös cheddarral


Hozzávalók:

  • zacskós saláta keverék (pritamin paprikás
  • 1 nagy paradicsom
  • 1 kis fej hagyma
  • 2 nagyobb savanyú uborka
  • 6 fej gomba
  • 30 dkg csirkemell filé
  • 5 dkg vörös cheddar sajt
  • sült csirke fűszersó
  • vaj és olívaolaj

Öntet:

  • 1 dl majonéz
  • 2,5 dl tejföl
  • 1 tk mustár
  • bors
  • citromlé
  • cukor

Elkészítés:

  1. A gombát nagyobb darabokra vágtam.
  2. Az öntetet kikevertem és állni hagytam.
  3. A húst felkockáztam és befűszereztem. Kevés olivaolajat tettem hozzá és állni hagytam.
  4. A salátát két tányérra osztottam, majd a paradicsomot és a hagymát is felvágtam tetszőlegesen és hozzáadtam a zöldhöz.
  5. A savanyú uborkát vékony csíkokra vágtam. 
  6. A húst vajon megsütöttem és félretettem.
  7. A gombát ebben a visszamaradt zsiradékban pirítottam meg. Picit sóztam.
  8. A húst és a gombát is szétosztottam a salátába. 
  9. Meglocsoltam az öntettel és megszórtam reszelt sajttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése