Oldalak

2014. május 4., vasárnap

Sütés nélküli epres túró torta





Sütés nélküli epres túrótorta (28cm)


Hozzávalók:

  • 50 dkg túró
  • 50 dkg eper
  • 6 FRISS tojás
  • 3,5 dl porcukor
  • 15 dkg vaj
  • 1 vaníliás cukor
  • 5 tk zselatin
  • 2 dl tej
  • kb 1 dl víz
  • 3,5 dl tejföl

Díszítéshez:
  • piros dekortól
  • 2 dkg csokoládé
  • pici olaj
  • 1 csomag töltött ostyarúd
  • 1 púpos ek tejföl
  • 1 ek cukor

Elkészítés:

  1. Fogtam egy 3 dl-es poharat és beletettem a zselatint és ráöntöttem annyi vizet, hogy éppen ellepje és állni hagytam.
  2. A cukrokat a vajjal habosra kevertem.
  3. Hozzáadtam a tojások sárgáját, majd a túrót. Simára turmixoltam botmixerrel.
  4. A tejet felforraltam és a zselatinos vízhez adtam.Alaposan elkevertem, hagytam hűlni.
  5. Az epret felkockáztam.
  6. A tojásfehérjét kemény habbá vertem.
  7. A tejfölt és az epret belekevertem a túrókrémbe.
  8. A felvert habot is beleforgattam, végül a langyosra hült zselatint is belekevertem.
  9. A tortaformát kibéleltem fóliával és beleöntöttem a masszát.
  10. A túllógó fólia darabokat ráhajtottam és hűtőbe tettem.
  11. Elég neki pár óra,de egy éjszaka nem árt neki.
  12. Tortatányérra borítottam és leszedtem róla a fóliát.
  13. A tejfölt összekevertem a cukorral és bekentem a szélét. Az ostyákat 3 dbba törtem és rátettem a széllére.
  14. A tetejére olvasztott csokit csorgattam és a dekortollal ráírtam, hogy boldog szülinapot!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése