2014. április 27., vasárnap

Rántott cukkini sült újburgonyával és paradicsomsaláta




Rántott cukkini sült újburgonya

Hozzávalók:

  • 1 közepes cukkini
  • 2 tojás
  • kevés tej
  • liszt
  • kenyérmorzsa
  • olaj a sütéshez
  • 30 dkg újburgonya

Elkészítés:

  1. A cukkini végét levágom és hosszában felszeletelem. A héját én nem mindig szoktam levágni. Besóztam.
  2. Az újburgonyát megsikálom és vékonyabb hasábokra vágva tepsibe teszem kevés zsiradékkal és sóval.
  3. Forró sütőben megsütöm, szép pirosra.
  4. A tojást felverem a tejjel. A cukkinit elkezdem panírozni. Liszt, felvert tojás, morzsa.
  5. Bő, forró olajban kisütöm.


Paradicsomsaláta

Hozzávalók:
  • 3 db érett paradicsom
  • fél fej lila hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 ek balzsamecet
  • 1 ek 10% os ecet
  • 1 tk olaj
  • 3 dl víz
  • 4-5 ek cukor
  • bazsalikom
Elkészítés:
  1. A salátához a paradicsomokat félbevágtam és vékonyan felszeleteltem. A lila hagymát is.
  2. A fokhagymát apró kockára vágtam és a paradicsommal, hagymával összekevertem.
  3. Rácsepegtettem egy kevés olajat és megszórtam bazsalikommal.
  4. Az öntethez az eceteket, cukrot, vizet kikevertem.
  5. A paradicsomra öntöttem. Picit állni hagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése