Oldalak

2014. április 27., vasárnap

Fűszeres sertésragu leves


Fűszeres sertésragu leves

Hozzávalók:

  • 15 dkg sertéscomb
  • 1 fél fej hagyma
  • 2 szál sárgarépa
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 tk fagyasztott petrezselyem zöld
  • 1 tk fagyasztott kapor
  • 7 dl húsalaplé 
  • 1 ek szójaszósz
  • kevés zsiradék

Levesbetét:

  • 1 tojás
  • liszt, amennyit felvesz

Elkészítés:

  1. Az apróra vágott hagymát a zsiradékon megpároltam.
  2. Hozzáadtam a karikára vágott sárgarépát és azt is megfuttattam rajta.
  3. A húst apró kockára vágtam és a zöldséghez adtam, majd fehéredésig pároltam.
  4. Rászórtam a fűszereket, a fokhagymát. Felöntöttem az alaplével.
  5. Hagytam puhára főni.
  6. Mikor minden puha, kikevertem a tésztát. Kiskanállal beleszaggattam a levesbe.
  7. Pár percig hagytam forrni, majd tálaltam is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése