Oldalak

2014. április 28., hétfő

Dobverők párolt rizzsel és tejfölös laskagomba mártással




Dobverők párolt rizzsel 
és tejfölös laskagomba mártással

Hozzávalók:

  • 6 db csirke alsó comb
  • házi ételízesítő
  • 4-5 dkg zsír
  • 2 dl víz
  • 4-5 szem egész bors

Mártás:

  • 25 dkg laskagomba
  • fél fej hagyma
  • fokhagymasó
  • bors
  • 1 ek tejföl
  • 1 púpos tk liszt

Köret:

  • 2,5 dl rizs
  • 1 tk só
  • 2 ek olaj
  • 3,75 dl víz

Elkészítés:

  1. A combokat befűszerezve egy serpenyőbe sorakoztattam, hozzá adtam a zsírt és felöntöttem vízzel.
  2. Rátettem a fedőt és közepes lángon puhára párolni.
  3. Mikor elforrta az összes vizet kicsit megpirítottam.
  4. A rizst az olajon a sóval együtt megpirítottam, majd forró vízzel felöntöttem. 
  5. Félretolt fedővel a legkisebb lángon puhára pároltam.
  6. Félretéve, lefedve hagytam tálalásig pihenni.
  7. A gombát megtisztítottam. 
  8. A hagymát felaprítottam és kevés olajon megpirítottam. Adtam hozzá picurka vizet.
  9. Mikor a vizet elforrta, hozzáadtam a gombát és így pároltam tovább.
  10. Picit fűszereztem és felöntöttem vízzel.
  11. Puhára főztem, majd tejfölös lisztes habarással besűrítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése