2014. március 8., szombat

Vaníliakrém diógrillázzsal






Vanílikrém diógrillázzsal

Hozzávalók:

  • 1 l tej
  • 4 tojás
  • 6 ek cukor
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 1 ek liszt

Tetejére

  • 10 dkg cukor
  • 1 ek víz
  • 3 ek darált dió

    Elkészítés:

    1. A tejet felteszem melegedni. 
    2. Közben szétválasztom a tojásokat. 
    3. A sárgáját kikevertem 4 ek cukorral és a pudingporral. 
    4. Mikor felforrt a tej lehúztam a tűzről és csomómentesen belekevertem a tojásos masszát. 
    5. Visszatettem főni és hozzá adtam a vaníliás cukrot. 
    6. Sűrű krémmé főztem. 
    7. Tálkákba mertem és hagytam kihűlni.
    8. A grillázshoz a cukrot a vízzel feltettem és hagytam megolvadni. Nem készítettem túl sötétre.
    9. Belekevertem a diót, majd kiöntöttem egy szilikon lapra. 
    10. Hagytam kihűlni. 
    11. Összetörtem és a krém tetejére szórtam.
    12. Hűtőbe tettem pár órára.



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése