2014. március 22., szombat

Sült csirkecombok vegyes salátával és besameles baconos gombafejek



Sült csirkecombok

Hozzávalók:

  • 6 db csirke alsó comb
  • vegeta
  • bors
  • fokhagyma
  • 5 dkg vaj
  • 1 ek olaj
  • 1 dl víz

Elkészítés:

  1. A combokat bevagdostam a csont mellett és befűszereztem. Serpenyőbe tettem a vajjal, olajjal és vízzel együtt. 
  2. Fedő alatt párolni kezdtem, majd mikor már puha a hús szépen megpirítottam.






Besameles baconos gombafejek

Hozzávalók:

  • 30 dkg gomba
  • 4 szelet bacon szalonna
  • 3 dkg vaj
  • 1 ek liszt
  • 2 dl tej
  • bors
  • 6 dkg reszelt sajt

Elkészítés:

  1. A besamelmártást készítem el először. A vajat felolvasztottam, majd hozzáadtam a lisztet. 
  2. Zsemleszínűre pirítottam, felöntöttem tejjel. 
  3. Fűszereztem és sűrűre főztem. 
  4. A bacont apróra vágtam és lepirítottam. 
  5. Belekevertem a mártásba. 
  6. A gombafejeket jénai tálba helyeztem, ráöntöttem a mártást és megszórtam reszelt sajttal. 
  7. 180 fokos előmelegített sütőben 15 perc alatt készre sütöttem.


Vegyes saláta

Hozzávalók:

  • jégsaláta
  • paradicsom
  • uborka
  • répa
  • hagyma
  • bacon

Öntet:

  • 1 dl majonéz
  • 2 ek ketchup
  • 3 dl joghurt
  • fél tk só
  • fél tk bors
  • 1 tk citromlé
  • 1 tk cukor
  • 1 ek worchester szósz

Elkészítés:

  1. Elkészítettem az öntetet. 
  2. A zöldségeket felszeleteltem,felkockáztam, lereszeltem. 
  3. A bacon szalonnát ropogósra sütöttem. 
  4. Az öntetet a zöldségekkel összekevertem. 
  5. Tálaláskor adtam hozzá a sült bacont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése