2014. március 18., kedd

Rostélyos zöldségmártásban


Rostélyos zöldségmártásban

Hozzávalók:
  • 3 szelet rostélyos
  • 2 fej hagyma
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 1 kápia paprika
  • 3 dl paradicsomlé
  • 1 nagyon nagy répa
  • 3 dl húsleves (víz is lehet)
  • bors
  • majoránna
  • 1 púpos tk cukor
  • liszt
  • zsír
Elkészítés:
A húst sóztam, borsoztam és állni hagytam. 
Lisztbe forgattam, zsírban megpirítottam mindkét oldalukat, majd félre tettem. 
Ebbe a zsírba tettem bele a zöldségaprítóval ledarált hagymát és paprikát, a sajtreszelőn lereszelt répát és fokhagymát. Megpároltam, sóztam, majd felöntöttem a paradicsomlével és a húslevessel. Amikor felforrt, beletettem a hússzeleteket. 
Fűszereztem borssal, majoránnával, egy pici cukorral. 
Hagytam lassú tűzön lefedve rotyogni kb 2 órát, míg a hús puha lett. Akkor ismét kivettem a húst és botmixerrel át dolgoztam a mártást. A húst is visszatettem, majd tálaltam nokedlivel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése