Oldalak

2014. március 27., csütörtök

Puncs szelet


Puncs szelet

Hozzávalók:
  • 40 dkg liszt
  • 15 dkg porcukor
  • 5 dkg margarin
  • 1 tojás
  • 3 ek kakaópor
  • 1 kis tejföl
  • 1 mk szódabikarbóna
Krém
  • 2 csomag puncs pudingpor
  • 6 dl tej
  • 15 dkg cukor
  • 20 dkg margarin
  • 2 ek rum
Tetejére:
  • 10 dkg étcsokoládé
  • 1 ek olaj
Elkészítés:

  1. A tészta hozzávalóiból tésztát gyúrtam, majd három részre osztottam.
  2. Kinyújtottam és 3 lapot sütöttem a 170 fokos sütőben a zsírozott tepsi hátulján. 
  3. Hagytam rácson kihűlni a lapokat. 
  4. A pudingport a tejjel sűrűre főztem. 
  5. Hagytam kihűlni. 
  6. A vajat a cukorral és a rummal habosra kevertem. 
  7. A kihűlt krémet is belekevertem. 
  8. Megtöltöttem a lapokat. Óvatosan lenyomkodtam. 
  9. A tetejére a csokoládét mikróban megolvasztottam az olajjal. Simára kevertem és a süteményre simítottam.
  10. Hűtőbe tettem és tényleg kell neki az egy nap a puhulásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése