2014. március 29., szombat

Provence-i citromos tejszínes gombás tészta


Provence-i citromos tejszínes gombás tészta

Hozzávalók:
Mártás: 

  • 4 fej gomba
  • 1 fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 szál répa
  • negyed citrom leve és héja
  • Provence-i fűszerkeverék
  • 2 dl tejszín
  • 1 húsleves kocka
  • 1 ek liszt

Köret: 

  • 25 dkg rövid csőtészta
Elkészítés:

  1. A hagymát apróra vágtam a fokhagymával együtt és kevés olajon megpároltam. 
  2. Hozzáadtam a felszeletelt gombát és a zsülienre vágott répát. Felöntöttem kb 5 dl vízzel és ízesítettem leveskockával, a fűszerkeverékkel és a citrom héjával. 
  3. Puhára főztem, majd a tejszínt simára kevertem a liszttel és behabartam. 
  4. Ízesítettem a citromlével. 
  5. Kifőztem a tésztát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése