2014. március 18., kedd

Konyakos fűszeres pácban érlelt csirke vele sült zöldségekkel, Újburgonya krémsajttal töltve fóliában sütve, Paradicsomsaláta fűszeres tejföllel




Konyakos fűszeres pácban érlelt csirke 
vele sült zöldségekkel
Hozzávalók:
  • 4 egész csirkecomb
  • bors
  • 2 fej főzőhagyma
  • 3 paradicsom
Páclé:
  • 2 ek konyak
  • 2 ek olaj
  • 1 csapott tk provencei fűszerkeverék
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 ujjnyi darabka friss gyömbér
  • 1/4 lime leve és reszelt héja
Elkészítés:

  1. A combokat kettőbe vágtam és besóztam, borsoztam. 
  2. A páclét kikevertem, majd a húsok minden oldalát bekentem vele és órákra állni hagytam. 
  3. Aztán tepsibe sorakoztattam őket. 
  4. Négybe vágtam a hagymákat és a paradicsomokat kb 6 részre.
  5. Adtam hozzá még 1 ek olajat, befedtem alufóliával és betettem a 180 fokos sütőbe. 
  6. Kb 40 percig pároltam, majd az alufóliát levéve pirosra sütöttem 15-20 perc alatt.




Újburgonya krémsajttal töltve fóliában sütve

Hozzávalók:
  • fejenként 1-2 burgonya
  • kis darab krémsajt
  • alufólia
  • kevés só
  • pici olaj
Elkészítés:

  1. A burgonyákat megmostam és kicsit beolajoztam és megsóztam. Beletekertem alufóliába. 
  2. A sütő aljában kb 30 perc alatt 180 fokon megsütöttem. 
  3. Mikor elkészült kivágtam belőlük egy darabot és oda tettem be a sajtot.


Paradicsomsaláta fűszeres tejföllel
Hozzávalók:
  • 60 dkg fürtös paradicsom
  • 1 nagy tejföl
  • 1 gerezd fokhagyma
  • csipet só
  • bors
  • csipet cukor
  • 1 tk balzsamecet
  • 1 ek majonéz
  • 1 tk mustár
  • friss bazsalikom
Elkészítés:

  1. A paradicsomokat vékony cikkekre szeleteltem.
  2. Az öntetet kikevertem és a paradicsomra öntöttem. 
  3. Összekevertem és állni hagytam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése