Oldalak

2014. március 15., szombat

Kapormártás tésztával



Kapormártás tésztával

Hozzávalók:
  • nagy csokor kapor
  • 1 ek zsír vagy vaj
  • 1-2 ek liszt
  • 6 dl tej
  • 6 dl víz
  • bors
  • tészta
Elkészítés:

  1. A kaprot megmostam és lehúztam a vastag szárról, majd apróra vágtam. 
  2. A zsírt felolvasztottam és megpirítottam rajta a lisztet.
  3. Sűrű rántást készítek. A kaprot hozzá adtam, pár percig pirítottam, aztán felöntöttem a vízzel és a tejjel. 
  4. Sóztam, borsoztam. 
  5. Addig főztem, míg kellően besűrűsödött. 
  6. Lekapcsoltam, majd hagytam kicsit állni, ilyenkor még sűrűsödik. Kifőztem a tésztát és együtt tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. De jóóóó ötlet! A mártást nagyon szeretjük, finom és érdekes lehet így a tésztával! :-)

    VálaszTörlés
  2. :D Bizony, nokedlivel még jobb,de akár a húslevesből kivett húsi mellé is szoktuk enni.

    VálaszTörlés