Oldalak

2015. október 5., hétfő

Citromos sörben párolt kakukkfüves sült csirke - Süssünk,főzzünk sörrel! JÁTÉK

Nem ez az egyetlen sörrel készül receptem és biztosan nem is az utolsó. A citrom és a kakukkfű klasszul kiegszítik egymást, a sör pedig igazán puhára párolja a húst.
Ani sörös játékára jelentkezem ezzel a finom recepttel.



Citromos sörben párolt kakukkfüves sült csirke

Hozzávalók:

  • 1 egész csirke
  • 1 tk kakukkfű
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 dl olaj
  • 6-8 szem egész bors
  • 2 dl citromos sör (Radler)
  • 1 ek kacsazsír
Elkészítés:

  1. A sót, borsot, fokhagymát összezúztam a mozsárban, majd hozzáadtam az olajat és a kakukkfüvet is. 
  2. Alaposan bekentem vele a csirkét és egész éjszakára hűtőbe tettem. 
  3. Másnap betettem egy tepsibe, raktam mellé egy ek kacsazsírt és a sört is oda öntöttem. Befedtem alufóliával. 
  4. 180 fokos sütőben 1 óra alatt puhára pároltam, majd pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése