2014. március 8., szombat

Citromos mártásos csirkemell, máj, répával és tésztával


Citromos mártásos csirkemell,
máj, répával és tésztával

Hozzávalók:
  • húslevesből kivett hús,máj
  • főtt répa
  • 1 kis fej hagyma
  • 1 l húsleves
  • bors
  • 4 ek citromlé
  • 3-4 ek tejföl
  • 1 ek liszt
  • tészta
Elkészítés:

  1. Húslevest főztem, mikor az elkészült a csontokat kivettem és húst leszedtem a csontokról. 
  2. A májat több darabba vágtam. 
  3. A hagymát apróra vágtam és kevés olajon megfuttattam. Hozzáadtam a csirkemellet, májat és az apró hasábokra vágott főtt répát. 
  4. Felöntöttem a húslevessel. 
  5. Közben kiszaggattam a tésztát, kifőztem. Leszűrtem. 
  6. A mártáshoz a tejfölt a liszttel és kevés főzőlével kikevertem, majd a húshoz adtam. 
  7. Simára kevertem és citromlével ízesítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése