Oldalak

2014. március 9., vasárnap

Becsinált leves óriás grízgaluskával


Becsinált leves óriás grízgaluskával

Hozzávalók:
  • 10 dkg csirkemáj, szív
  • 1 nagy sárgarépa
  • 1 petrezselyem gyökér
  • 1 kis marék borsó
  • 1 l húsleves
  • petrezselyem
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • bors
    Grízgaluska:
    • 1 tojás
    • búzadara
      Elkészítés:
      1. A megtisztított felkarikázott zöldséget a borsóval együtt picurka olajon megpároltam. 
      2. Hozzáadtam a májat és a szívet. 
      3. Tovább pároltam, majd hozzáadtam a fokhagymát és felöntöttem húslevessel. 
      4. Puhára főztem, utána ízesítettem illetve pótoltam az elfőtt folyadékot. 
      5. A tojást a sóval és a darával kikevertem és a lobogó vizű levesbe szaggattam. 
      6. Megvártam, míg megfőnek és megszórtam petrezselyemmel.

      Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése