2014. február 14., péntek

Túrós nudli édes tejföllel



Túrós nudli édes tejföllel

Hozzávalók 4 személyre:
Tészta:
  • 3 szem közepes krumpli
  • liszt, amennyit felvesz
  • csipet só
  • 1 tojás
  • 25 dkg túró
Tetejére:
  • zsemlemorzsa
  • zsír
Tálaláshoz:
  • 1 nagy doboz tejföl
  • ízlés szerint cukor
Elkészítés:

  1. A krumplit héjastól sós vízben megfőztem.Utána megpucoltam és összetörtem, majd hagytam kihűlni. 
  2. Összedolgoztam, annyi lisztet használok, amennyit felvesz.De ne legyen túl lágy, jól kezelhető tésztának kell lennie. 
  3. Feldaraboltam, majd kígyóvá sodortam, kicsit kilapítottam, majd késsel felvágtam kisujjnyi csíkokra. 
  4. Kicsit meg is lehet sodorni kézzel. Belisztezve a deszkán hagytam.
  5. A nudlikat kifőztem sós vízben, majd a pirított morzsába kevertem. Édes tejföllel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése