Oldalak

2014. február 19., szerda

Fokhagymás sült oldalas és Kapros erőspaprikás jégsaláta




Fokhagymás sült oldalas

Hozzávalók:

  • 1 kg oldalas
  • bors
  • vegeta
  • 1 fej fokhagyma
  • 1 ek zsír
  • 2 dl víz
Elkészítés:

  1. Befűszereztem a csontonként elvágott oldalast. 
  2. Pihenni hagytam. 
  3. Zsírt tettem egy tepsibe, majd felsorakoztattam a húst, megszórtam az apróra vágott fokhagymával. 
  4. Mellé öntöttem a vizet és befedtem alufóliával. 
  5. 160 fokos sütőbe tettem és puhára pároltam, majd levettem az alufóliát és többszöri forgatás mellett pirosra, ropogósra sütöttem.






Kapros- erős paprikás jégsaláta

Hozzávalók:
Alap:

  • 1 fej jégsaláta
  • 1 nagyobb fej lila hagyma
  • 1 hegyes erős zöldpaprika

Öntet

  • 2 dl tejszín
  • 3 dl tejföl
  • 2 dl majonéz
  • nagy ek mustár
  • bors
  • cukor
  • citromlé
  • 1 nagy ek apróra vágott kapor
Elkészítés:

  1. A salátát kockára vágtam, a paprikát apró kockára vágtam, a hagymát felszeleteltem. Összekevertem. 
  2. Az öntetet kikevertem, majd a salátára öntöttem. 
  3. Tálaláskor megszórtam még egy kis chili paprikával is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése