Oldalak

2016. április 1., péntek

Erdélyi rakott csirke





Erdélyi rakott csirke

Hozzávalók:
  • 3 csirkecomb egész
  • bors
  • 3 hagyma
  • 1 nagy paprika
  • 1 paradicsom
  • nagy adag párolt rizs
  • 1 nagy doboz tejföl
Elkészítés:
  1. A zöldségeket felszeleteltem és a tepsibe szórtam. 
  2. A combokat befűszereztem, majd a zöldségekre fektettem. 
  3. Hagytam állni, közben elkészítettem a rizst. 
  4. A rizst kevés zsiradékon megpirítottam és sóztam, majd másfélszer annyi forró vizet öntöttem rá. 
  5. Forrásig vártam, aztán minimálisra csökkentettem alatta a hőt és félre csapot fedő alatt puhára pároltam.
  6. A párolt rizzsel befedtem a húst, majd bekentem a tejföllel. Előmelegített 160 fokos sütőben 50 percig sütöttem. 
  7. Szép piros legyen a teteje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése