Oldalak

2014. február 22., szombat

Csirkecombok aszalt szilvás májas töltelékkel




Csirkecombok aszalt szilvás májas töltelékkel

Hozzávalók:
  • 4 csirkecomb
  • 1 tömlős májkrém (a kedvenc márkánk) 150 g
  • 1 vastag szelet öreg kenyér
  • 8 közepes szem aszalt szilva
  • bors
  • ételízesítő
  • zsír
  • víz

Elkészítés:
  1. A szilvát kicsit beáztattam forró vízbe. 
  2. Amíg az állt megmostam a combokat és letörölgettem. 
  3. A töltelékhez a kenyeret beáztattam vízbe, majd alaposan kinyomkodtam. 
  4. A szilvát apróra vágtam és a kenyérrel meg a májkrémmel kikevertem. 
  5. A combok bőrét fellazítottam kézzel és a masszát nagyjából négy felé osztva betömködtem a bőrük alá. 
  6. Kívül sóztam, borsoztam és megszórtam ételízesítővel is.
  7. Állni hagytam. 
  8. A sütőt előmelegítettem 200 fokra. 
  9. A combokat betettem egy nagyobb tepsibe, majd tettem mellé 2 nagy evőkanál zsírt és 1,5 dl vizet. 
  10. Befedtem alufóliával és beraktam a sütőbe. 
  11. Kb 40 perc után a fóliát leszedtem és szép arany barnára pirítottam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése