Oldalak

2014. február 9., vasárnap

Citromos kevert kókuszos-vanília krémmel





Citromos kevert kókuszos-vanília krémmel

Hozzávalók
Tészta:
  • 25 dkg margarin
  • 25 dkg cukor
  • 5 tojás 
  • 35 dkg liszt
  • 1 sütőpor
  • 1,5 dl tej
  • 1 citrom héja
  • fél citrom leve
  • 2-3 dkg mazsola
Krém:
  • 1 csomag Aranka vaníliás krémpor
  • fél citrom leve
  • 1,5 dl tej
  • 2,5 dl tejföl
  • 10 dkg kókusz
  • 2 ek cukor
Elkészítés:

  1. A margarint a cukorral és vaníliás cukorral kikevertem. Hozzákevertem a tojások sárgáját, a citrom reszelt héját és levét. 
  2. A liszttel elkevert sütőport is beledolgoztam a tejjel együtt. 
  3. A mazsolát is hozzákevertem.
  4. A tojások fehérjét egy csipet sóval felvertem kemény habbá, majd óvatosan a masszához adtam.
  5. A tortaformát kivajaztam, majd beleöntöttem a tésztát. 
  6. 170 fokos előmelegített sütőben 150-160 fokon megsütöttem kb. 35 perc alatt. Tűpróba! Hagytam kihűlni. 
  7. A krémet a folyadékokkal simára kevertem, majd hozzá kevertem a tejfölt, a cukrot és a kókuszt.
  8. A sütemény tetejére simítottam és a hűtőbe tettem. 
  9. Szeletelve kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése