Oldalak

2014. január 7., kedd

Wimpi / Hotdog házilag



Középiskolásként sokszor ettünk hasonlót, mikor már nagyon untuk az otthonról hozott szendvicseket. Természetesen a fiúknál is sikert aratott, így bizonyos időközönként szoktam készíteni. 


Wimpi /Hotdog házilag

Hozzávalók:
  • 2 egyenes kifli
  • 2 virsli
  • kevés csalamádé
  • sajt
  • ketchup
  • mustár
  • pirított hagyma
Elkészítés:

  1. A virslit megfőztem. 
  2. A kifliket hosszában bevágtam, majd kevés mustárt nyomtam a belsejébe. 
  3. A megfőtt virsliket beletettem, majd megszórtam csalamádéval, a pirított hagymával. 
  4. Reszelt sajttal megszórtam. A sütőt 220 fokra grill fokozaton előmelegítettem és 2-3 percre betettem, hogy a sajt ráolvadjon.
  5. Tetejére majonéz és ketchup került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése