2014. január 23., csütörtök

Vaníliás krémtorta eperrel






Vaníliás krémtorta eperrel

Hozzávalók
  • 80 dkg eper
  • 20 dkg babapiskóta
  • 2 csomag Gála hidegen keverős vanília puding
  • 8 dl tejföl, 5 dl tejszín
  • 1 csomag zselatin (krémekhez való)
  • 10-12 dkg cukor
  • 1 dl száraz fehérbor
  • 1 dl víz
  • 1 dl citromlé
Elkészítés

  1. Az epret megtisztítottam. 
  2. A babapiskótával kiraktam a tortaforma alját. 
  3. A zselatint 1 dl folyadékkal (citromlé, fehérbor, víz keveréke) mikróban összeforralom. 
  4. A tejfölt 10-12 dkg cukorral kikevertem. 
  5. A tejszínhabot felvertem. 
  6. A vanília pudingot a maradék folyadékkal kikevertem, majd a tejfölt és a zselatint is hozzáadtam.
  7. A babapiskótákra vágtam az eper 1/3-a. 
  8. A tejfölös krém 2/3 részét rásimítottam. 
  9. Ismét babapiskóta, majd a megmaradt eper fele.
  10. A maradék krémhez forgattam a felvert tejszínhab felét. Azt kentem a következő rétegbe. 
  11. A tetejét kiraktam eperrel, megkentem a maradék habbal és reszelt csokoládét szórtam rá. 
  12. Hűtőbe tettem 6 órára. Leszedtem a kapcsos tortaforma szélét és szeleteltem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése