2014. január 20., hétfő

Sonkás-kukoricás háromszög




Sonkás-kukoricás háromszög

Hozzávalók
  • 60 dkg liszt
  • 1,5 dl olaj
  • kb 3,5 dl tej
  • 1 élesztő
  • 1 tk só
  • 1 tk cukor
Töltelék
  • 25 dkg főtt sonka
  • 25 dkg sajt
  • 1 konzerv kukorica
  • 1 csokor újhagyma
  • 1 doboz tejföl
  • 2 gerezd fokhagyma
  • bors
Tetejére
  • 1 tojás
  • 2 evőkanál tejföl
  • lenmag
Elkészítés:

  1. A tészta hozzávalóit a gépben összedagasztattam 20 perc alatt. Duplájára kelesztettem.
  2. De én csak kinyújtottam és megkentem a fokhagymás tejföllel. 
  3. Megszórtam a kockára vágott sonkával, felkarikázott hagymával, a kukoricával, a reszelt sajttal. 
  4. Feltekertem és háromszögekre vágtam. 
  5. Tepsibe tettem és megkentem a tojás és a tejföl keverékével, majd megszórtam lenmaggal. 
  6. 180 fokos előmelegített sütőbe tettem és szép pirosra sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése