Oldalak

2014. január 2., csütörtök

Sajtos-csirkehúsos saláta pirított hagymával és baconnel

Nem egy diétás ételről van szó,de sokkal egészségesebb és finomabb, mintha sült krumplit ennénk a húshoz. Ráadásul a párom, aki nem nagyon eszik zöldségeket, ezt kimondottan szereti és sokszor kéri is, hogy ilyet készítsek neki.


Sajtos-csirkehúsos saláta pirított hagymával és baconnel

Hozzávalók:
  • 3 szelet csirkemell
  • fél fej jégsaláta
  • 2 paradicsom
  • 2 vörös hagyma
  • 1 kisebb uborka
  • 3-4 szál újhagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 4-5levél bazsalikom
  • 6 szelet bacon szalonna
  • sült csirke fűszerkeverék
  • pirospaprika
  • olívaolaj
  • 4 ek tejföl
  • 2 ek majonéz
  • 1 tk mustár
  • bors
  • citromlé
  • cukor
  • trappista
Elkészítés:

  1. A húst kockára vágtam és a sült csirke fűszersóval és pirospaprikával meg kevés olívaolajjal összekevertem és állni hagytam.
  2. A jégsalátát, paradicsomot, uborkát és újhagymát feldaraboltam és összekevertem. 
  3. A salátaöntethez: tejföl, majonéz, mustár, cukor, só, bors, citromlé, bazsalikom, fokhagyma kikevertem. 
  4. A bacont serpenyőben ropogósra sütöttem. 
  5. A vörös hagymát nagy kockákra vágtam és forró olajban kisütöttem, majd lecsepegtettem. 
  6. A húst is pirosra sütöttem. 
  7. Összeállítottam a salátát.: saláta keverék, hús, bacon, hagyma, öntet és reszelt sajt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése