Oldalak

2014. január 20., hétfő

Parasztvacsora



Parasztvacsora

Hozzávalók:
  • 3 db/fő kifli burgonya
  • 2 db/fő tojás
  • 1 db/fő nagy hagyma
  • 1 kisebb fekete retek
  • 1 nagy szelet szalonna vagy kolbász
  • tejföl
  • ecet
  • cukor

Elkészítés:
  1. A burgonyát megmostam, majd a sütő alsó rácsára tettem. 220 fokon kb 25 perc alatt megsütöttem őket. Közben egyszer megforgattam. 
  2. A hagymákat megpucoltam, majd félbe vágtam és felszeleteltem. Sóztam, cukroztam és kevéske ecetet is adtam hozzá. Jó átkevertem. Hagytam állni.  A fekete retekkel is ugyan így jártam el.
  3. A tojásokat keményre főztem. 
  4. A szalonnát felszeleteltem. (Akár megsütni is lehet. De én most kolozsvárit vettem és nem akartam elrontani.) Pár karika füstölt kolbász.
  5. Együtt tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése