2014. január 18., szombat

Paradicsomos bableves pirított szalonna kockákkal


Paradicsomos bableves pirított szalonna kockákkal

Hozzávalók:
  • 1 fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 répa
  • kevéske zsiradék
  • 2 ek paradicsom püré
  • 2 marék bab
  • bors
  • csipet chili
  • füstölt szalonna bőre vagy füstölt oldalas
Levesbetét:
  • 1 tojás fehérje
  • kb 2-3 ek liszt
  • kevés víz
Feltét:
  • 2 szelet szalonna
Elkészítés:

  1. A hagymát apróra vágtam és kevés zsiradékon megfuttattam. 
  2. Hozzáadtam az apróra vágott fokhagymát,a karikára vágott répát is és kicsit megpirítottam. 
  3. Hozzá kevertem a paradicsom pürét és a babot, majd felöntöttem vízzel. Fűszereztem. 
  4. A szalonna bőrét levágtam és beletettem a levesbe. 
  5. Puhára főztem. 
  6. Kikevertem a lisztel elkevert sót a tojás fehérjével és kevéske vízzel, majd kiskanállal beleszaggattam a levesbe. 
  7. A szalonnát kis kockákra vágtam, majd ropogósra sütöttem. Együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése