Oldalak

2014. január 18., szombat

Mustáros tarja párolt almás savanyú káposztával, hasábburgonyával


Mustáros tarja párolt almás 
savanyú káposztával, hasábburgonyával

Hozzávalók:
  • 40 dkg savanyú káposzta
  • 1-2 alma
  • 10 szem egész bors
  • 1-2 babérlevél
  • kevéske cukor
  • 5 szelet tarja
  • 2 gerezd fokhagyma
  • bors
  • 2-3 ek magos mustár
  • csipet chili
  • 1,5 dl víz
  • krumpli
  • vegeta
  • 3 ek zsír
Elkészítés:

  1. A húst befűszereztem és megkentem a mustárral, majd állni hagytam.
  2. A krumplit megtisztítottam, hasábokra vágtam ,megszórtam vegetával és egy evőkanál zsír kíséretében tepsibe tettem. 200 fokos sütőben pirosra sütöttem. 
  3. A savanyú káposztát folyó vízben átmostam, majd egy evőkanál zsírral feltettem párolódni.
  4. Hozzáreszeltem két almát, adtam hozzá kevés cukrot és 10 szem egész borsot, a babérlevelet. 
  5. Hagytam együtt puhára párolódni. Néha megkevertem.
  6. A húst forró serpenyőbe tettem a maradék zsírral és lepirítottam, majd kb 1,5 dl vízzel felöntöttem és fedő alatt puhára pároltam. 
  7. Mikor a víz elpárolgott hagytam még picit pirulni és tálaltam is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése