2014. január 24., péntek

Kakaós kevert szedres csokimázzal


Kakaós kevert szedres csokimázzal

Hozzávalók:

  • 50 dkg liszt
  • 40 dkg cukor
  • 16 dkg zsír
  • 2 sütőpor
  • 2 vaníliás cukor
  • 4 tojás
  • 4 dl tej
  • 4 ek kakaó
  • 1 csomag mazsola

Tetejére:

  • 5 dkg vaj
  • 5 dkg cukor
  • 1 ek kakaó
  • 1 dl szederlekvár
  • 10 dkg étcsokoládé
  • kevés kókuszreszelék

    Elkészítés:

    1. Mindent egy tálba tettem és gépi habverővel simára kevertem. 
    2. A masszához adtam a mazsolát, majd zsírozott lisztezett tepsibe simítottam. 
    3. Előmelegített 180 fokos sütőben 160 fokon kb 30 perc alatt megsütöttem. 
    4. Elválik a tepsitől a sütemény széle, mikor elkészül.
    5. A csokimázhoz a hozzávalókat összeforraltam és hagytam besűrűsödni.
    6. A kihűlt süteményre simítottam és megszórtam kókuszreszelékkel.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése