Oldalak

2016. február 24., szerda

Kakaós és kókuszos citromos csiga



Kakaós és kókuszos citromos csiga

Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • csipet só
  • 1 tojás sárgája
  • 1 egész tojás
  • 3 ek cukor
  • 2,5 dkg élesztő
  • 2,5 dl tej
  • 8 dkg olvasztott vaj
Töltelék kakaós:
  • 3 dkg olvasztott vaj
  • kakaópor
  • cukor
Töltelék kókuszos citromos:
  • 3 dkg olvasztott vaj
  • 3-4 ek kókusz
  • 1 citrom reszelt héja
  • 2-3 ek cukor
  • 3 ek tejföl

Elkészítés:

  1. Az olvasztott vajon kívül mindent a kenyérsütő gépbe tettem és elkezdtem dagasztani. 
  2. Mikor már össze állt a tészta, az első 10 perc után lassan adagolva hozzácsurgattam az olvasztott vajat.
  3. Még 10 perc dagasztás. 
  4. Kétszeresére kelesztettem. Kinyújtottam 3 mm vastagra. 
  5. Megkentem olvasztott vajjal.
  6. Megszórtam kakaóporral és cukorral a 2/3 részét.A másik felét a cukorral, citromhéjjal elkevert tejföllel, majd megszórtam kókuszreszelékkel.
  7. Szorosan feltekertem. 2 ujjnyi vastag szeletekre vágtam.
  8. Berakosgattam a tepsibe és ismét duplájára kelesztettem. 
  9. 180 fokos előmelegített sütőben kb 20 perc alatt megsütöttem.









2 megjegyzés: